Lava kamen

Kada je Lava u pitanju, važno je imati na umu da poreklo ovog kamena igra ključnu ulogu u energetskim svojstvima. Lava je poznata po svojim kvalitetima uzemljenja i divna je za smirivanje emocija, odnosno emotivni balans. U pogledu lekovitosti dragulja Lava je kamen koji nam pruža intenzivni unutrašnji mir i ravnotežu. Pošto dolazi iz centra Zemlje i uopšte sirove energije zemlje, Lava se smatra najsnažnijim kamenom po pitanju ponovnog rađanja u svakom smislu. Lava je fantastična za stabilizaciju prve čakre, koja je kao što znamo Prva čakra, osnovna, Korenska, Ona od koje sve polazi.

Simbolizuje snagu i plodnost, stabilnost i vezu sa majkom Zemljom.

Published by Lolla

Ono što vidiš u meni je odraz tebe. Moje slovo je smeli svedok težine Biserne prašine koja se prepliće kroz moje reči. Danas sam jedno, sutra sam drugo, ali pravac i put uvek je samo Jedan, Put Srca.

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.