Zoisit Ruby

 

Zoisit  je kamen koji poboljšava vitalnost i transformiše negativnu energiju u pozitivnu. Pomaže oporavak nakon stresa ili dugih perioda bolesti. Uvećava energetski nivo, pomaže da se stabilizuje energetsko polje i oslobode skriveni talenti, bilo da su veština ruku ili uma. Ružičasta varijacija zoisita se zove tulit, a brilijantno zelena sa rubinom-rubin u zoisitu. Zoisit zeleni se smatra mističnim kamenom koji donosi nadu, pojačano poverenje u život uopšte.Veoma je pogodan kristal za borbu protiv lenjosti, obesti i nepromišljenosti. Ovaj kristal uravnotežuje rad adrenalinskih žlezda i reproduktivnih organa, ojačava srce, čuva pluća, reguliše krvotok. On pomaže u čišćenju organizma, oslobađa od svih vrsta zavisnosti, smanjuje upale, stimuliše plodnost i isceljuje bolesti polnih organa.

Zoisit se prazni jednom nedeljno mlazom vode.Puni se na suncu par sati ili sa hematitom.rubyzoisite_5034

Published by Lolla

Ono što vidiš u meni je odraz tebe. Moje slovo je smeli svedok težine Biserne prašine koja se prepliće kroz moje reči. Danas sam jedno, sutra sam drugo, ali pravac i put uvek je samo Jedan, Put Srca.

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.